Be in control

OpenText voor zesde opeenvolgende jaar uitgeroepen tot marktleider! 

OpenText Experience Cloud en OpenText Exstream zijn erkend als marktleiders in de Aspire Leaderboard voor 2023. Deze tool presenteert de beste leveranciers van software voor klantcommunicatiebeheer (CCM) en klantbelevingsbeheer (CXM). OpenText behaalde een van de hoogste scores op platformsterkte, softwaremogelijkheden, marktaanwezigheid, bedrijfsvisie en technische strategie in vergelijking met negen andere softwareleveranciers in dit domein. 

Aspire, een analisten- en strategisch adviesbureau gespecialiseerd in Customer Communications Management (CCM) en Customer Experience Management (CXM), analyseert en rangschikt softwareleveranciers en dienstverleners. Ze worden gemapt over zes interactieve, digitale assen die de Aspire Leaderboard vormen – de enige interactieve vergelijkingstool in de branche die ondernemingen helpt de beste softwareleveranciers te bepalen op basis van hun specifieke zakelijke behoeften. 

AI-framework en innovatieve cloudstrategie 

“De onderscheiding is een erkenning van onze voortdurende toewijding om continu te vernieuwen op het gebied van klantcommunicatie en -ervaring,” zegt Muhi Majzoub, Chief Product Officer en EVP bij OpenText. Hij wijst hierbij op de rol van OpenTexts geïntegreerde Experience Cloud platform, de recente lancering van het AI-framework en de innovatieve cloudstrategie van het bedrijf. 

Klanten beter leren kennen 

Door de samenwerking met OpenText is het Manutan gelukt om een gestroomlijnd digitaal kanaal te combineren met de eigen klantenservice. Michael Sarrasin, Product Lead bij Manutan, vertelt: “OpenText is het ideale communicatieplatform voor een dynamisch, snelgroeiend bedrijf zoals Manutan. Onze OpenText-oplossingen helpen ons onze klanten beter te leren kennen.” 

“OpenText positioneert zich steeds meer als een leverancier die een best-of-suite platform biedt in het convergerende CCM-CXM-domein,” zegt Kaspar Roos, oprichter en CEO van Aspire. “Terwijl bedrijven zoeken naar manieren om communicatie en digitale ervaringen holistisch te beheren gedurende de hele levenscyclus van de klant, bevindt OpenText zich, met zijn brede scala aan mogelijkheden, in een uitstekende positie om te profiteren van deze groeiende marktvraag.” 

Het Experience Cloud platform van OpenText integreert ervaringen, media, communicatie, messaging en gegevens voor klantbelevingsbeheer in één samenhangend platform. OpenText heeft onlangs OpenText Experience Aviator gelanceerd binnen OpenText Exstream, waarmee klantcommunicatie wordt getransformeerd en digitale ervaringen worden verhoogd door geavanceerd LLM (Legal and Lifecycle Management) en generatieve AI voor gepersonaliseerde contentcreatie. 

Deel dit artikel:

Misschien vind je dit ook interessant

Scroll to Top
tcf logo